Utmanad

Jag har blivit utmanad  av Annica.

Här nedan hittar ni reglerna som är följande:

* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.

* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Har fyra fobier som jag mer än gärna skulle vilja bli av med. Getingar, åska, vatten och naveln.

2. Är hopplös på att dagdrömma och sitta för mig själv och filosofera. Tänk om jag skulle få en tredjedel gjort av det. Men feghet och annat joll sätter stopp.

3. Vet inte om jag våger nämna detta för det är så grymt pinsamt. Men jag och min kompis var nog bara 13 eller 14 år då så jag skyller på det. (Ann Tigerstrand förlåt att jag hänger ut dig ;) Hoppas du inte läser =))))))) vi ringde till USA och sa att vi var från norge. Vi ville veta vem som hade mördat Laura Palmer i  tv serien Twin Peaks. Vi visste att serien gått där före. Det vi inte tänkte på var tidsförskjutningen. Vi ringde mitt i natten och väkte dom.

4. Ja det här är väl ingen nyhet precis, jag är SHOPPING GALEN! Så nu vet ni det!

5. När jag gick på gymnasiet i Bollnäs skulle jag och Nadya åka buss hem efter att varit på "Folkan". Hela kvällen var nog en stor kattastrof, om jag inte minns helt fel. Somnade iallafall på bussen hem. Vaknade av att  chaffören väckte oss i Edsbyn undrande om jag inte skulle av vid Ovanåker. Snäll som han var så skulle han skjutsa hem mig men först måste jag följa med och tvätta bussen. Pinsamt igen!

6. Här kommer någonting som jag är världsbäst på. Prata i telefon och smsa!!!!

7. När jag gick i skolan älskade jag att spela teater. Har till och med spelat live på piano med ett gäng när jag gick ut nian. Har för mig att vi kallade oss Glenn-Sölves orkester och vi spelade "De sista ljuva åren" Kanske vore något att damma av inför för Dansbandskampen =)

Jag utmanar: Goldiesmatte, Kats, FiaRooosarna, Emelie, Maria och Anna.


Kommentarer
Postat av: Lillan & Zelda

Naveln!! Hur kan man ha fobi för naveln? Är det din el. andras navel du är rädd för?=)))

Den där Amrikabusringningen var ju en riktig höjdare=))

2008-10-31 @ 18:52:55
URL: http://hem.bredband.net/b581626
Postat av: Lena&Ulf. Ebbe&Lisa

Ha Ha Ha Ha.... Ja igentligen visste jag ju detta om dej! men ändå.. Ha,ha, ha,jag har lite andra saker som man skulle kunna tillägga.... Trevlig helg på er.//Lena&Ulf.

2008-10-31 @ 20:17:46
Postat av: Carina

Naveln...udda är det ;)

Men jag gillar dig ändå.

Nu har jag gjort min del också

2008-10-31 @ 22:38:14
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Christel och Herman

NAVEL!!!! ja, ja alla är vi olika, ha ha ha.

Såg att jag också blivit utmanad, måste uppdatera detta snarast.

Kul att du gillade den nya bloggen.

Kram Christel.

2008-11-02 @ 17:20:05
URL: http://www.petrini.be

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0