Helg

Vad härligt med en ledig helg, och vad vaknar man upp med. Jo en sprängande huvudvärk och en förskylning som legat och lurat hela veckan, gr.....!!!!!!!!!!!!!!! Tack och lov för treo =)
Jag tillhör de lyckligt lottade som sällan har huvudvärk. Har i bland undrat om jag överhuvudtaget äger ett =)

Torsdags gjorde jag mitt sista träningspass för året i vattnet. Det var kallt! Therese och jag träffades vid en sjö mellan Ockelbo och Sandviken, mitt lokalsinne sviker mig och jag kommer inte i håg vad det heter =).
Till en början var det katastrof för våran del. Men efter ett tag så lossnade det för mig och Ozzy.  Eddie ville inte alls den här dagen.
I vanliga fall så är jag en som gillar hösten och vintern. Alla årstider har sin charm men just nu känns det som jag önskar att vi var i början av sommaren så man kunde fortsätta träna i vatten.
Gett mig tusan på att åka på ett vattenläger nästa sommar.
Tack Therese för hjälp och inspiration!

I morgon bär det av till Högbo på utställning. Ska inte ställa någon av mina hundar, bara gå omkring och njuta.

Har fått en inspiration till att vilja göra om överallt. Sovrummet står först på tur. Kommer bilder så småningom.

I dag har Ozzy och Eddie jagat varandra som de inte gjort på länge. Antar att det är för att Ozzy känner sig rätt bra i sin rygg.

Så härligt att se dom tillsammans på det här viset.


Ja vad säger man......................


Precis som på gamla goda tider =)




Ozzy jagar bus "Peddan".






Strutsen Eddie. Blir inte ett dugg förvånad om jag trillar i här någon dag =)


En mer eller mindre galen Eddie =)


På "span" efter något.


Ozzy

God natt kramisar!

Kommentarer
Postat av: Therese & Atlas

Tack själv för i torsdags, tyvärr så hjälpte ju inte den träningen... Nu ska vi ta nya tag och i sommar ska vi se till att det blir minst ett vattenläger! =)

Jag tror att jag ska ställa Atlas i Sundsvall och testa Jan Herngren, har ju inga jätte förhoppningar men kan ju vara kul ändå!



Ha det bäst!

2008-09-07 @ 19:21:12
Postat av: kats

så härligt å se dom in action:-))



synd jag inte får ut de andra bilderna på bloggen ... teknikens under.

2008-09-07 @ 20:37:07
URL: http://kats.blogg.se/
Postat av: Carina

Härligt att se dina pojkar in action :)

Eddie ser ut för kul ut med huvudet i backen :D

De har tänt kolmilan i Grängsbo såg jag idag...något för oss på DV att tänka på

(talar om för dig så att jag slipper kom i håg själv ;)

2008-09-07 @ 21:55:26
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Annica

Hahaha vilka roliga busbilder, Peddan ser ju bara för rolig ut=)

2008-09-08 @ 06:40:36
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: Lillan & Zelda

Härligt att se att Ozzy busar igen! Hoppas nu att det betyder att han mår bättre och att det fortsätter på den vägen!

Kramisar!!

2008-09-08 @ 10:19:04
URL: http://hem.bredband.net/b581626
Postat av: Christel, Herman&Melwin

Ja NU är det kallt i vattnet, brrr, TUR att man har investerat en torrdräkt så man kan träna vattenträning lite längre in på hösten för hundarna verkar ju inte tycka att det är kyligt, i alla fall inte Herman. Skall till Backamo i morgon och träna lite. Skall bli intressant och se om han hoppar lika glatt från den bryggan. Och båten skall bli spännande och se om han hoppar från. Skönt att höra att Ozzy busar och verkar känna sig bättre i sin rygg.

Kram Christel.

2008-09-08 @ 13:36:15
URL: http://www.petrini.be
Postat av: Zelda och Marita

Nu är jag nyfiken på sovrummet!=)

När kommer det bilder???

2008-09-09 @ 19:48:17
URL: http://hem.bredband.net/b581626
Postat av: Carina

Din rumpa gjorde sig bra på min blogg ;)

2008-09-09 @ 20:35:00
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0