Ladies night


Skulle nog kunna skriva hur mycket som helst efter en helg som den här, men när jag censurerat så blev det inte mycket kvar ;)
Jag och tre till från jobbet (Yvonne, Lena J och Lena O)  tog tåget till Sthlm för att se Ladies night. Vi bodde på ett hotel vid söder som kanske inte var det allra "tipp toppigaste" men väl prisvärt ;)
Utrymme fanns det inte gott om........




Som ni ser inte det rymligaste.
När vi kom fram så började vi med en liten shopping och sen mat på Pizza hut.


Tänk att det fortfarande är som när man var "ung" och gjorde sig i ordning för att gå ut en kväll. Samma frågor dök upp även nu, vad ska jag ha på mig? Vad tycker ni osv..... Lovar att det var trångt på rummet när vi började förbereda oss.

 
Nu när jag ser bilderna så tänker jag, hur kunde jag följa med dessa frivilligt?????


Vi stannade till på en pub och tog oss en förrätt innan vi hoppade på tunnelbanan mot globen.


Ja vad ska jag säga om maten, musslorna och krabban hade de gärna fått bytt ut mot en surströmmingklämma. Men de andra smakade suveränt.


Sen kom efterrätten, men för våran del så var det nog när Matte sågade en stock med bar överkropp =)


Här står Yvonne vid lördagens paradis.
Om någon undrar vart Kapp Ahl finns så kan ni fråga oss, vi var nog in i alla. Till och med flera gånger.


Yvonne och Lena J

Kvällen åt vi och drack gott på ett ställe som heter Broder tuck.
Sen vill jag varna alla för trottoarkanterna på Söder, speciellt kvällstid för då blir de X-tra höga. Fråga Lena J =))))))))))))))))))))))))

Söndagen vaknade man inte så pigg. Det fanns ju dom som hade storsnarkat!  Lena O du är skyldig mig en nattsömn=)

Japp då har man gjort en uppdatering igen =)

God natt kramisar!


Kommentarer
Postat av: Carina

Du har väl inte cencuerat Matte....vill gärna se tvättbrädan.

Men resten är jag glad att slippa...ville ju att ni ska kunna titta en i ögonen utan att skämmas....vet nog vad ni går för girls ;)

2008-09-29 @ 23:31:25
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: lena

Men va du tyckte de var trevligt att tillbringa en helg med mej!!! snarka... JAG??? kan inte tro de du, jag hörde i alla fall ingenting!? Tack för en kanonhelg! De gör vi om nå tag..//Lena.O

2008-09-30 @ 11:49:10
Postat av: Kats

Men men kortet på matte då!!??? det vill vi se... VI VILL SE!...



Förstår att ni hade det super super kul:-)) fniss..

2008-09-30 @ 17:18:07
URL: http://kats.blogg.se/
Postat av: Kicki

Är väldans avis på ert hotell. Men va roligt på Ladies Night. Nog tror jag dom andra tål lite censuerade bilder.....Kram

2008-09-30 @ 21:06:09
Postat av: Annica

Ja jag säger då det!!! TUR ni ska få KappAHL på närmare håll så ni slipper springa på varenda ett när ni/vi är i Sthlm=)OCH jag är glad att du censurerat en del för jag antar att en del inte är rumsrent=) och jag håller inte med dom andra i blogg inläggen.......jag vill INTE se Matte i bar överkropp=) snälla låt mej slippa=))))) och blääää vilken otäck mat ni åt då! Nästan så jag också hade föredragit surströmming.....MEN bara nästan;)

vi höres/ Kram=)

2008-09-30 @ 21:28:05
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: Christel, Herman&Melwin

Jösses här var det livat, ha ha ha. Härliga bilder. Fast nu blev man ju såklart nyfiken på vilken bild du försöker dölja, den med TVÄTTBRÄDAN. Seså, fram med den nu.....

Kram Christel.

2008-10-03 @ 13:02:46
URL: http://www.petrini.be
Postat av: Bittan

Va? Hade Matte byxor på sig! Vad var det för fel på underdelen då? Om han nu visar upp tvättbrädan och är stolt över den, då kan det ju inte finnas mycket nertill. Så tråkigt! :)

2008-10-03 @ 16:46:34
URL: http://www.alfahonans.se
Postat av: Zelda och Marita

Kuuuul, att du uppdaterat lite=)

Oh, vad kul ni verkar haft det!!!!!

Vad var det du gjort!? Har du klätt av dig i bara överkroppen!?=) Hur mycket av det rinnande slank ner under helgen egentligen, litervis????=))))))

2008-10-04 @ 13:45:11
URL: http://hem.bredband.net/b581626
Postat av: Alina

Godagens! Kikar in:) Fin blogg har du!!

2008-10-04 @ 13:49:51
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0