Eddan Peddan

Oj! Så här tidigt har jag aldrig skrivit i min blogg, blev väckt av jobbet ;)
Eftersom Ozzy har fått mycket uppmärksamhet här så blir det Eddie show i dag =)


Peddan, det namnet brukar han få heta när det där buset kommer in i han.



Såg att Annica skrivit en kommentar i gästboken om Ko ruke- rullaren Peddan =)  Här kommer förklaringen och bevis.
På sommaren så lånar vi ut våra åkrar till ett gäng kossor. Till Eddies lycka så lämnar de spår efter sig, se själv.


100% koruka =(((((( Tur att det inte finns "luktdatorer".
Förstod direkt vad det var på gång när jag såg han rulla sig i kohagen och sånna gånger hade det varit fördel med en mindre variant av hund ;)
Tycker iallafall han ser rätt nöjd ut, ni skulle veta hur glad jag var där bakom kameran.
Vi får väl se hur det går den här sommaren ;)

Kramisar!



Kommentarer
Postat av: Annica

Hahaha...fy farao så han ser ut!!!! OCH jag vet hur han luktar fast ni hade spolat av han en gång när ni kom hit men lukten satt ju kvar=))))) LYCKA TILL när kossorna kommer=)))))) förresten skicka räkning till bonden nästa gång=)

2009-04-22 @ 13:22:36
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: Carina

Här är jag nu...ska nog pröva din medicin tror jag.

De ville inte ha mig på jobbet idag, man jag vägrade

och gick ned i källarn och satt mig :/

Nä, så farligt var det inte, jag ville få lite undan stökat innan jag kunde sjukskriva mig.

Är så gott som röstlös...synd för resten av fam ;))

Peddan.....gissar att i den skruden är du ganska så billig :))

2009-04-22 @ 15:05:49
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hahaha. Eddie... Tar väl ett tag att duscha honom gissar jag.

2009-04-22 @ 17:24:30
Postat av: Anonym

Usch hur han ser ut alltså, jag tycker faktiskt man känner lukten ändå ;) Jag är SÅ tacksam för att jag har en hund som inte skulle drömma om att göra nåt dyligt. Atlas undviker till och med att bli geggig om tassarna om det går :)

Ha det gott!

2009-04-22 @ 21:27:20
Postat av: Anna

haha va schöön,undrar om rull i surströmmingsspad är ännu värre

2009-04-22 @ 22:17:42
Postat av: Carina

Du skulle må då vaa :)))

2009-04-22 @ 22:56:50
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Carina

Du skulle må då vaa :)))

Nej bäst att stanna hemma så du inte får övertaget :I

2009-04-22 @ 22:58:19
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hihihi.... goa bilder på Eddie peddie=) Bäst var ju korukerullarn! Undrar om inte Zelda är lite avis på han=))))

2009-04-23 @ 20:37:02
Postat av: Maria, Nova å Zafira

Haha, Så va beredd "lort"säsong kanske börjar snart =)Så jag får hålla tummarna att Zafira slipper rullar nå äcklit skit i sommar.Kan tänka mej Eddie skulle va lycklig att få rulla koskit igen hihi..

2009-04-26 @ 21:59:11
URL: http://www.landarias.se
Postat av: kats

ha ha ha ha... så kul... tur att han inte är min....fniss fniss

2009-04-30 @ 21:04:10
URL: http://kats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0