Måndag

Jaha måndag kväll och känns som jag inte varit hemma någonting i dag, började jobba 8.30 och slutade 17.30. Styrelsemöte 18.30 och innebandy 20.00-21.00. Vissa dagar räcker inte timmarna till på något konstigt vis ;)

I helgen passade jag på att städa och slänga lite saker. Lördag var jag även ute och njöt av den underbara våren, hörde även tranorna.



Medans jag letade mig till solen så fanns det två som istället sökte sig till skuggan =)





Vem vill ha min kärlekskyss =))) 100% naggning ingår ;)
Eddie får mig att tänka på den här filmen från 80-talet, Turner & Houch.




Men du kan väl resa på dig och leka med mig, nähe ligg där och tjura!



Under den här björken satt jag och njöt av våren =)

Är så rörd och glad över alla ni som skriver här, skickar sms mail, och som har kontakt med mig när det gäller Ozzy. En JÄTTE BAMSE KRAM till er!!!!!! Har fått ett så stort stöd och förståelse av er alla över hur mycket hundarna betyder för mig.

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Annica

Du dom där naggningskyssarna kan du behålla själv=) jag vet hur dom känns OCH hur man ser ut efteråt;)

Men fy vad mycket snö ni har kvar!! Här nere i södern är den SNART putsväck=))))) ni kanske har rent till midsommar iallafall då=)))

Förresten såg din björk ut som en kork Ek...ja du är nog lite lik Ferdinand du=)

Ha en bra dag// Kram

2009-04-07 @ 06:22:01
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: Therese & Atlas

Hej! Det är så härligt med vår, och i Skåne har de ÄNNU mer vår. Där gick vi i t-shirt och satt på uteserveringar =) Hur mysigt som helst.

Vi har faktiskt inte speciellt mycket snö kvar här, det går ju fort när den börjar försvinna.

Jag vet vad du menar att det betyder mycket med alla som hör av sig ang ens hund. Jag är också väldigt glad och tacksam för alla som bryr sig, det betyder mycket.

Hoppas ni får en trevlig helg! Glad påsk önskar vi!! Kram

2009-04-07 @ 10:10:48
Postat av: Carina

Nja....en kyss vet jag inte om jag vågar mig på om ha är såå våldsam :))

Men en påskpuss till er alla delar jag ut nu och är.



PUSS och Glad påsk

på er i Böle :))

2009-04-07 @ 21:33:13
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0