Gissa =)

Är det nån som gissa vad som är i björken =)
Förutom skatbot ;)
























Svar: Sotis


Det är helt otroligt hur katter kan fara fram, önskar jag hade en tiondel av det =)

Har haft en seg höst när det gäller att uppdatera och vara på andras bloggar, den här gången tänker jag inte lova att bli bättre =)

Satt och tittade på bilder sen 1 år tillbaka på Ozzy päls och tycker man kan se en viss förbättring, det är himla bra att kunna jämnföra. Man får lite energi av sånt.
Tyvär så visar han sig ofta halt efter att vilat en stund efter en promenad, men när han har kommit i gång så lättar det. Massage och stretching får inte "fuskas" med.

Sen har det varit klubbfest och den hade vi i min gamla skola, gick runt och fotade lite nostalgi bilder. Kan hända att de kommer några, problemet är att de finns många "oseriösa" bilder =))))))))))
Var rätt häftigt att få gå runt där man tillbringat sin mesta skoltid. När jag kom till vad vi kalla gympasalen rös jag av tanken på de sketcher vi spelat upp för hela skolan, huga vad hemskt! Dessutom skrev vi dom själva. Stackars människor som blev utsatta =)
Hur som helst så hade vi skoj och det var riktigt skoj att det var så många som kom.

I morgon ledig och snart........är alla tomtar uppe som ska vara det.

Kramisar!


Kommentarer
Postat av: Annica

vilken chock jag fick..när du uppdaterat och sen när jag gissade på att det var du som klättrade i trädet;)

Snart bär det av..inte många dagar kvar nu=))))

Kram=)

2009-12-08 @ 05:25:48
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: Carina

ja...här kan allt hända...tex. att Teo har uppdaterat eller satt hon i björken hon med ;)

2009-12-08 @ 22:44:37
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Lillan & Zelda

Helt otroligt! fick en chock, ett nytt inlägg!!!=)

Flera såna vill vi ha!

Ja, man kan minst sagt bli avis på katter och deras smidighet.

Gôtt att Ozzys päls verkar bättre, synd bara på hältan:(

Kram!

2009-12-08 @ 23:25:45
URL: http://zelda.bloggagratis.se
Postat av: Sussi

Vad fint du gjort härinne :-)



Det är helt otroligt hur katter kan klättra på det där sättet och inte ramla ner..



Kramisar

2009-12-09 @ 10:51:15
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
Postat av: Therese & Atlas

Hej! Härligt med lite uppdatering, det var inte igår om man säger så ;)

Tråkigt att Ozzy ofta blir stel efter prom. men tur för honom att han har en snäll matte som pysslar om honom :)

Kram

2009-12-14 @ 20:48:01
URL: http://atlas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0