Bingo

En fredag kväll som denna och med intresse för bandy ska man egentligen vara nere på ön för att se Edsbyn-Hammarby. Men jag var bjuden till morsan för att äta gott och spela bingo med henne och mina mostrar Siv och Birgitta, tyvär så kunde inte Kristina komma.



Som ni förstått så har jag en knasig släkt och jag antar att även jag tillhör den ;)
Det är så att vi köper lite olika saker och slår in dom i paket eller "tyllar" in dom som vi säger här uppe ;)
När man får bingo så väljer man ett paket.
Mycket "joll" och roliga kommentarer kom fram under kvällen =)



Vad sägs om mina vinster =)
Tack för god mat och en rolig kväll!



Ulf har fått en kamera av sin arbetsgivare, skulle vara min det =(
Hur som helst så är den kameran betydligt bättre än min förra så nu är det roligt att fota igen, fast jag vill köpa en ännu bättre.
De här bilderna som är med i dagens blogg är tagen med den nya.



"Struts Ozzy"



Mina hundar är galen i snuttedjur, tur att det finns Erikshjälpen så man kan fynda ;)





Den här skylten fick jag av Annica för några år sedan och den passar så bra.
Många gånger får jag höra när man har fyra katter och två hundar att fy vad hår det ska vara överallt och vad jobbigt. Jag tänker inte så längre, har vänt på det och brukar svara att det kommer en dag då jag kommer sakna just dom här katt/hundhåren. Jag kör gärna "snabeldraken" några extra gånger.  Passa på att ta tillvara på tiden ni får ha era älsklingar till låns.

Ja nu sitter man här och klockan visar 00:30, väntar på att tvättmaskinen ska bli klar och att jag ska få sätta igång en till. Sen blir det natta.
Varför är vi så få som är nattugglor??????? Kan hända att vi är fridlysta, nån som vet ;)

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Carina

Vann du allt som fanns den kvällen....stackars dina mostrar du runerar dem ;)

Skylten var super...skulle passa hos mig med :D

2009-01-31 @ 10:19:32
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Kicki

En nattuggla har kollat din blogg. Dock på kvällstid. Kramen

2009-01-31 @ 19:15:52
Postat av: Lillemor Ö

Mmmm,, nog har man hört om knas mostrarna,,,,

Tycker nog ändå att det verkar roligast med den där nya "törvan" och stringisarna,,,, :D

Men det kanske är preskriberat nu ???

Ni verkar ha VÄLDIGT kul iaf !! Sjuk humor ä BRA !!

Kramen // Lillemor Ö

2009-01-31 @ 22:06:45
Postat av: Anna

Hej

Viklen kväll Å va mycke vinster. =)

Jag tror att alla hund/katt ägare är avis på din skylt, de är i alla fall jag.

Nattugglor.

Jag tror att vi är ganska så många, bara de att vi ofta gör "hushållsarbeten" på natten för man kan ju inte åka till någon den tiden på dygnet. =)

Kjam Anna

2009-02-02 @ 12:05:32
URL: http://roosarnashemsida.net
Postat av: kats

Men herregud, vann du allt det där... så kul..



Jag kan ju inte säga att du/släkten är knäpp för då säger jag ju att även jag är knäpp...fniss å det tycker jag inte... kanske inte som andra men defenitivt inte knäpp...fniss

2009-02-02 @ 18:17:26
URL: http://kats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0