Projekt

Nu känner jag mig helt återställd efter förskylningen, alltså till mitt normala. Synd att skryta ;)
Ledig fre, lör och söndag. Känns helt underbart!
Nu har jag många saker jag vill göra, men bara roliga. Redan i morgon blir det en. Ska hålla er lite till på sträckbänken. Kan säga så här att de ena gäller Eddie och att jag behöver nog teckna en rejäl livförsäkring =)))) Ska iallafall inhandla lite saker i morgon. Så håll till godo.
Sen är jag inne på att göra om lite i hemmet. Mitt gamla tonårsrum är snart klar, började för typ 4 år sedan att tapetsera, fniss. Man kan väl säga att det mer eller mindre blivit som ett förråd. Se själv.

 

I söndas fick Ozzy sin veckodusch, jag har svårt att se med de som inte ser han dagligen tycker det kommit lite mer päls på svansen. Jag hoppas så att det ska ge resultat.
Efter varje dusch så fotar jag han, kommer bilder så småningom.

På onsdag tar Evelina och jag en tripp till Kupolen för att stilla shoppingtarmen =) Få se om vi lyckas även denna gång, fniss!  Vi har en förmåga att prata och vimsa bort oss helt. Hoppas du Annica tar dig en sväng dit så vi får träffas, äta och fika gott! Om inte annat kan du väl leda oss hemåt sen vi varit till Djurmagasinet =)))))

God natt!

Kramisar!


Kommentarer
Postat av: Annica

Hahaha........hoppas nån kan ta bilder på dej och Eddie=)))))) synd att du inte bor i närheten för jag skulle gärna vilja se er in "live" =)

Jag hoppas att jag kan komma till kupolen på onsdag...om det löser sej med hundvakt!

Antar att du sover än för du har väl nyss gått o lagt dej du;)

2009-01-16 @ 06:54:58
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: Lillan & Zelda

Åh, vad avis jag är på dig som har x-tra rum! Här är ju alla rum fyllda!:( Men vad kul att fixa och dona och få iordning!

Men det är inte bara x-tra rummet jag är avis på...jag vill åxå till Kupolen och shoppa!!=)

Ha det så trevligt och handla inte mer än ni får plats i bilen med=)

2009-01-16 @ 13:09:12
URL: http://hem.bredband.net/b581626
Postat av: Lena&Ulf. Ebbe&Lisa

Men va ska du göra nu då?? de räcker att du varit hemma någon dag med förkylning!! Kupolen, kupolen Jaha.... tror jag det. Själv får man gå till jobbet.. och hosta. Nyss kommit därifrån! ja hur som helst ha en trevlig helg då..Ledig helg då...

2009-01-16 @ 18:45:20
Postat av: Carina

Är det nyttigt att vara ledig så...hittar på hyss som låter lite halvfarlig :/

Tänkte faktiskt du skulle komma på jobbet på måndag och titta vad vi gjort i ett av rummen nu ;)

2009-01-16 @ 21:52:17
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Carina

Ta och gratta Ulfen från mig är du snäll...tänk att du har en karl som är född på en så bra dag :D

2009-01-18 @ 11:55:51
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0