Kygelvallen

Häng med på en kvällspromenad vid Kygelvallen!


Få se nu ska vi ta femman eller ska vi ge oss in på Bergsborundan direkt?
Nä femman får det bli och då är det gult vi ska följa......


Japp då "bär" det i väg. Följ efter oss bara.



-Varför så bråttom?


-Vi hade faktiskt en skithäftig fläck att lukta på.


-Matte har fått för sig att det ska vara bra att gå bredvid spåret, hm kanske nått för henne att prova ;)


-Eddie öka takten ;) Sist upp är en gris!


-Jaha, blev man en gris då?


Hemma igen och vad kan vara bättre än färsk källvatten.....


och är man en gris så är man........

Matte bakom kameran njöt inte, men har man två vattenhundar så får man faktiskt bjuda på detta.


De har sina olika platser när dom ska dricka, Ozzy föredrar denna.


-Hallå! Lortgrisen här kan jag få komma in?? Skulle bra gärna lägga mig i sängen och vila lite ;)

Kramisar!


Kommentarer
Postat av: Carina

Jag orkade med nöd och näppe....det är hårt att ha semester :)

2009-07-13 @ 23:22:42
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Sussi

Nu är jag helt slut efter den promenaden hihi



Oj vilken lortigris.. Fick han lägga sig i sängen och vila??? hihi



Ha en jättebra dag

Kramisar

2009-07-14 @ 08:23:00
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
Postat av: Älsa pälsa

Håller på dej jag Eddie!!! Har din matte o husse bosatt sej vid en bäck får dom faktiskt tåla en lortgris=))) och jag antar att du var varm efter promenaden så då måste du ju få svalka dej=)

2009-07-14 @ 14:27:42
Postat av: Lillan & Zelda

Fin promenad!

Ha, ha... ja, den källan känner man ju till, det finns ju flera som gillar att ligga i den;)

Nåå? fick han sova i sängen?=)

2009-07-14 @ 19:24:20
URL: http://zelda.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0