Shopping

Jag, morsan och brorsans barn åkte till Bollnäs i dag. Var "bara" till Dollars, Karlssons, Rusta, Elgiganten och Jysk. Ingen "klädaffär" så rean där får jag väl göra en annan dag ;)

Här en del av fynden =)
Är lite smått galen i "Ostkrokar" och när priset för en 450gr påse är 20 kr så skulle man nog köpt fler =)))) och vad passar inte bättre till de om inte DVD filmer med Monty Phyton och Robert Gustavsson. Lär ju iallafall få en "rolig" semester ;)


Även lakrits är jag galen i, den här köpte jag på lilla k.

Brorsans barn åker hem i morgon efter att varit här uppe 1 vecka. Känns tråkigt, tiden rusar i väg när de är här. Får trösta mig med semester istället ;)

Kramisar!


Kommentarer
Postat av: Annica

Ja jag tyckte också att soffan påminner om eran!

Ja men då vet ju du vad du kan göra på din semester..äta ostkrokar och se film...såg att hundarna fått film godis också=)...eller är det Ulf som ska ha det;)

Kram!

2009-07-10 @ 04:48:37
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: Therese

Jag tycker också att man bara har skräp när man ser andras. Lika med andras hem, man tycker jämt att alla andra har så himla fint.

Antagligen blir man lite hemmablind för att man är så van att se det hela tiden :)

Jag tycker dina fynd var kanon!! Vad kan passa bättre när det bara regnar? :)



Trevlig helg!

2009-07-10 @ 07:36:44
Postat av: carina

Ostkrokar och en roligfilm....tror jag kommer och tröstäter med dig i kväll ;))

2009-07-10 @ 08:35:30
URL: http://goldiesmatte
Postat av: Lillan & Zelda

Ser att du haft nytta av den x-tra tusenlappen=)

Ja, käka och se på film är väl i princip det enda som går att göra i detta väder:( Men gott är det ju=)

2009-07-10 @ 13:20:30
URL: http://zelda.bloggagratis.se
Postat av: Carina

Just idag har vi heeeela semestern framför oss....prata om känsla du :)))

2009-07-10 @ 17:47:43
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Mia

Hm, ser på dina shoppingfynd att det nog är bäst att jag cyklar över och hjälper dig lite. Så du inte går upp för mycket under semestern alltså :-)

2009-07-11 @ 19:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0