Bildvarning för er kräsmagar =)

I kväll grillade vi och precis när vi satt oss för att äta så kom Mizzy och trodde nog vi hade knytkalas ;)

 
Hon släpade upp den på altan där vi satt och hade planer på att ta in den, troligen till sin mamma som låg i min säng. Blä!
Är ju trots allt nöjd med hennes fångst ;) Man kan ju fundera om råttorna är lite korkad som valt att bo här med fyra jägare tassande runt deras "hus" varje dag.

Får ångest när jag ser att jag inte är färdig med mina blommor, ska plantera ut flera och göra om lite land. Får se om tiden finns i morgon.
Annars har jag kommit på att blommande buskar passar mig utmärkt ;)



Här en finsk snöbollsbuske. Visst är den vacker?



Sen känns det som sommaren har kommit, premiär på Morden in midsommer i kväll ;)

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Annica

Tycker att ni kunde ha grillat på Mizzys godsak =)

Min snöbollsbuske har snart blommat över!

Nu höll jag på att skriva en sak men kom på att jag inte skulle göra det;) vi kan väl höras ikväll=)

KRAM=)))

2009-06-24 @ 08:33:11
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: Lillan & Zelda

He,he...jasså ni hade inte knytis då??

Sjysst den där snöbollen var!

2009-06-24 @ 14:00:41
URL: http://hem.bredband.net/b581626
Postat av: Therese & Atlas

Hehe, vad trevlig med besök på altanen ;) Vi hade ett fasligt sjå med våran katt som släpade in alla offer under en tid, dock har han slutat med det.

Busken är underbar, jätte vacker!!!

Jag blev också glatt överraskad när det var Morden på tv =)

Kram

2009-06-24 @ 19:43:05
Postat av: Anonym

Men vilka fina blommor, som snöbollar som ngn sa...



Råttor ja... hm har man djur kan man inte vara kräsmage... tänk vad man får utstå... fniss



har du fått din cykel än ? ;o)) fniss

2009-06-24 @ 21:15:35
Postat av: kats

Men mitt namn försvann och såg det precis när jag hade klickat på skickat... men det var jag i allfall..

2009-06-24 @ 21:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0