Eddie snyggast i Böle i dag =)

Lämnade Eddie hos Kats vid 10-tiden i dag och på eftermiddagen åkte jag dit nyfiken på hur det hade gått och resultatet. Så himla fin! Han är tusen ggr snyggare än vad bilderna visar, jag lovar. Vilket jobb hon har lagt ner! Tack för all jobb du la ner i dag! Många undrar säkert om han kunde vara lugn och hur det gick med fönen. Kan bara tala om att han var en duktig kille så matte blev riktigt stolt över han ;)


Här har vinterkappan åkt av =)

Hans färger framträder så underbart!

Det här kommer jag göra fler gånger, har man en hund som ska duscha så ofta som Ozzy så känns det skönt att lämna i väg Eddie till ett proffs ;)
Kats blogg finns det fler bilder.



Bjöd morsan, farsan och svärfar på mat kväll.

Surströmming, hade kvar sen i fjol ;)


Efterrätt serverades det rabarberpaj med glass.


Här kommer kvällens sista bild på snyggingen, tyvär så har han redan lyckats "dröla" ner framtassarna ;)

Kramisar!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Osten....är det den mamma gjorde till din pappa?

Lymlar vilken tjusig kääär Eddie blev :)

2009-06-02 @ 22:09:23
Postat av: Annica

Himmel o pannkaka vad fin han blev! Kan nästan tro att han badat i klorin=))) oj vad päls hon fick bort!!!

Ja jag vet då vad jag hade valt från ditt middagsbord...rabarberpajen=))))

Kram=)

2009-06-03 @ 05:36:20
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: Therese & Atlas

Wow, det må jag säga!!! Vilken skillnad, han är jättefin! Gud så skönt att lämna bort hunden för ordentlig pälsvård. Funderar hur jag ska göra med Atlas päls..

Hoppas du inte skrämmer i väg dina föräldrar med surströmmingen...men det fanns ju paj och annat smaskens ;)

Kram

2009-06-03 @ 07:49:29
Postat av: Lillan Zelda

Hur mycket päls kan en hund ha!!!! halva hunden minst ligger på golvet ändå ser han inte naken ut!?

Ett riktigt snyggo blev han! Ja, det kan nog vara skönt att bara lämna bort speciellt du som duschar hund så ofta...

Kram!

2009-06-03 @ 10:04:21
URL: http://hem.bredband.net/b581626
Postat av: Marie o Urkho

WOW! Så fin han blev!! Man ser ju verkligen en klar skillnad på före och efter. Helt klart att det var värt att lämna iväg honom. =)

Surströmming, nä det hade jag inte fixat. Ha ha ha... Har bara luktat på det och det räcker gott. Men pajen såg inte fel ut!! Mums!



Kram på er!

2009-06-03 @ 19:16:27
URL: http://www.horby.nu/ahlman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0