Provar igen

I dag är det en sån där dag då jag inte är vän med datorn, skulle kunna be den dra åt hel... Skrev ett inlägg på eftermiddagen som försvann helt när jag hade lagt ut det, undrar vart det surrar omkring någonstans?
Tyvär så blir det en rejäl förkortning av det hela nu.

Gör ett nytt försök. Var på klubben tidigare i veckan och tränade skott med Ozzy, gick rätt bra. Han blev lite ängslig när Gunilla valde att gå därifrån med Kira. Tittade åt de håll de försvann nästan hela tiden.
Sen åkte vi till skogen och gick spåret vi lagt tidigare under kvällen. Gick bra men han markerade bara 2 apporter av 4. Men jag har inga planer på att tävla i det, han gillar spår och då tycker jag det är kul att aktivera han med det.
I kväll gick vi ett blodspår som Linda gjort, tack så hemskt mycket! Började försiktigt och kändes som han nosade på varje droppe. Sen bar det i väg som han brukar ;) Mycket vinklar som han tog fint.

Den här dagen har jag förbarmat mig över blommor som tittat surt på mig i några dagar. Som vanligt så har man några "stjälpredor" med sig. Tänkte ett tag att jag skulle smyga mig ut när de sov men det vet jag är en omöjlighet ;)



I morgon kommer det fler bilder från i kväll, om jag inte fortfarande är sur på datorn.

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Annica

Godmorgon=))) kl är kvart över 4!! Jag vaknade med värk i käften....var till tandis igår och fick en tandläkarpraktikant....han höll på i 2 timmar=(...gissa om jag hade kramp i käken=(....kul nu blir det mina iprenkarameller över midsommar!



Jag förstår att du är arg på din dator...sååå irriterande när det jävlas! Jaha så nu har han provat skott Ozzy=)

vi höres på tele nån dag så jag får höra mer om det

KRAM=)

2009-06-18 @ 04:18:06
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: Therese & Atlas

Hej! Det viktigaste med hundträning är ju att man har roligt tillsammans med hunden! Om den missar några pinnar eller vimsar lite spelar ju ingen roll om man inte tänkt tävla.

Man får verkligen en lycklig och nöjd hund om den blir aktiverad emellanåt, du är duktig som är ute och spårar och grejar =)

Trevlig midsommar önskar vi er!!! Kram

2009-06-18 @ 11:08:08
Postat av: Sussi

Det är hopplöst när datorn krånglar. Man har gjort sig så beroende av den så man klarar sig nästan inte utan nu förtiden..!



Ha en trevlig midsommar

2009-06-18 @ 16:33:46
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
Postat av: Maaria

Jaa jag har oxå inet bra tålamod när datorn krånglar- då vill bara kasta den hihi..

Men nu har den va snäll mot mej så länge=)

Jag har inte komma igång med viltspår nu på länge:( Man tappar lust när det inte finns nån mer som vill spåra..Jag kikar in för att önska er Trevlig Midsommar=) Kram Maria å Landseertjejer

2009-06-18 @ 17:55:21
URL: http://www.landarias.se
Postat av: Annica

Här blir det dans runt tratten=))))

Trevlig midsommar på er=)

Kram!

2009-06-18 @ 19:42:36
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: Lillan & Zelda

Åh, så knäckande! Datorer skulle man kunde slänga i väggen när de bråkar!!!

Hoppas du blir vän med dem så vi får se bilder=)

Trevlig midsommar!

2009-06-18 @ 19:52:26
URL: http://hem.bredband.net/b581626
Postat av: Carina

Trevlig midsommar !!!

Jag har lövat och donat åt er på DV idag....nästan så jag skulle kunna komma och göra lite kransar imorgon ;)....men nä, ska nog ta en drink istället.

Visst finns det en som heter piggiln? skulle behöva en sådan tror jag :)))

2009-06-18 @ 20:00:10
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0