Ymse Nahannan


I dag har jag haft en sån där dag på jobbet där man bara får njuta!
Dagverksamheten var till Forsparken i Alfta på seniormässa som heter Ymse Nahannan. (betyder lite av varje)  Pensionärerna blev bjudna på att åka prärievagn med Torparn. Jag och farsan var med och hjälpte upp dom som satt i rullstol uppför en ramp. Tänk vilken glädje vi fick se hos dom, även fast kylan var med oss så var det inga sura miner ;)

Vill ni åka med på en tur så häng med!








Man blir nästan sugen själv på att äta gräs ;)

Hästar är så vackra!



Gårdagen var jag till Mo för att köpa blommor, tror ni jag har kunnat planterat dom???? Det är svinkallt ute!
På vägen hem stannade vi vid Karlssons, Dollars och Rusta i Bollnäs.
Här är lite av mina fynd, kan inte visa allt =)
Bollen ska hundarna få träna ryggen med, de ska lägga upp tassen armbågen på den. Tur man har klickat in dom på target ;)



I morgon ska en 100 åring firas, lovar att det kommer bli en stor fest ;)
En liten ledtråd, 5 raka guld ;)

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Lillan & Zelda

Men åååh vilken mysig arbetsdag! Och tänk så glada era pensionären måste varit.

Jesus, vilka sjyssta burkar du köpt! Jag är galen i burkar=)

Vill ju se mer sen av träningen på pilatusen, det låter mycket inressant.

Kram Lillan & Zeldis

2009-06-05 @ 19:54:28
URL: http://hem.bredband.net/b581626
Postat av: Carina

Du är toppen...tack vare dig så fick jag en tur med Torparn jag med :)

Burkarna har jag tittat på, men hur ska jag göra...kan ju stoppa i hela hunden i dog burken, eller ska jag köpa den med cat på som är lagom ?

Är rädd att hon blir förnedrad då ;)

Vem är det som blir 100 år...inte är det väl far din ;))

2009-06-05 @ 20:05:01
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Carina

Men....vad många inlägg det var här som jag missat.

Inte van att hålla koll på dig så här ;)

Har du badat redan!!! Strongt ;))

Hoppas du jobbar med mig till veckan så jag får lite koll igen ;)

2009-06-06 @ 20:31:05
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Annica

Nu provar jag igen att skriva...trodde att jag var portad här;) vad kul det måste ha vart för gamlingarna! Ymse heter det på älvdalska också=)

Hästarna var ju bara för fina!!

Hur mår ni idag då? Jag trodde att det var Ulf först som fyllde år;)..men sen såg jag det där med guldet och han har väl inget guld? ;)

Kram=)))

2009-06-07 @ 14:30:22
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: Jenny och Shira

Vilka snygga burkar du köpt...vart hittade du dom?? Skulle ha haft en och ha hundmat i.

//Jenny

2009-06-08 @ 20:47:18
URL: http://shira.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0