Alfta

Lovade att visa bilder från i går. Men fick lite energi och blev sugen på att uppdatera hemsidan och göra nya sidor på den. Var ett tag sen sist. Man blir lite bortskämd när man bloggar, är lättare att uppdatera här. När jag sen skulle lägga ut den så gick det inte som jag ville. Arg, förbannad och envis så tragglade jag trots ändå på och skam den som ger sig ;) Men tyvär så blev det på bekostnad av min blogg. Ville inte se datorn något mer den kvällen ;)

Nu till lördagen. Hade en liten förkänning till halsont så här var det bäst att ta ett varmt skumbad med lite dryck ;)


Vi hade ju bestämt oss för att överraska lite.
Vad vi gjorde.....................


Jag har en hel del utklädningskläder som jag sparat från min familj och vi är ju rätt så knasiga i min släkt (på båda sior) så vi tog och klädde ut oss och gissa om vi möttes av skratt =)

Bjuder på en bild som jag  tvekade om jag skulle lägga ut, men jag bjuder på den ;)

Observera att dom inte är äkta och inte är det min cigg heller. Har aldrig dragit ett halsbloss =)

Vill även visa en bild på en tårta som Birgitta gjort.


Om ni undrar över siffrorna så är det våra årtal på oss som spelade =)

Nä nu till det seriösa, om jag har nått sånt, fniss!
Försöker komma i gång med hundträningen men är lite seg. Eddie däremot han ligger i med fysträningen =)


Ska man ha badbrallorna på i sommar så vill man ju kunna visa upp en tvättbräda för brudarna. Bäst att göra några sittups =)

God natt kramisar!

Kommentarer
Postat av: Carina

Suck....kom du så till Alfta, hoppas det var mörkt bara ;)))

Blir en dryg vecka känns det som....men jag gör lite annat än är på DV så det ska nog gå.

HEJA BYN !!!

2009-03-15 @ 22:45:47
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Carina

Är det säkert att du skulle våga dig på en tur på flotten ;)

Vi har faktiskt föreskrifter på den.

" Hundar och fyllhundar ska hållas sig under border osv."

2009-03-15 @ 22:54:13
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Annica

Hahaha...vilka brudar!!!!! Himlans vad snygg du var....nya vårutstyrseln antar jag=) ska du ha dom där kläderna på finalen??....lova att du vinkar i tv till mej då=)

Vilken rolig bild på Peddan i hårdträning inför den stundande badsäsongen...kommer bli snygga magrutor ala Markus Shenkenberg det där=)))))

KRAM=)

2009-03-16 @ 05:39:40
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: Lena&Ulf. Ebbe&Lisa

Ha ha ha ha ha ha:)))) ja jag säger då de...

2009-03-16 @ 09:27:30
Postat av: Kicki

Skrattar Vilka fina "tanter" på bilderna. Påminner om Prusseluskan :)

2009-03-16 @ 10:57:08
Postat av: Anna

Jaaa.... Prussiluskan de e ju du de.....

2009-03-16 @ 19:25:46
Postat av: Therese

Hihii, jag skrattade gott åt ditt inlägg och alla tjusiga bilder :)

Snygga "boobisar" du fått till ;)



Ha det så bra!!!

2009-03-17 @ 11:17:57
Postat av: Kicki

Rolig du...

2009-03-17 @ 14:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0