Äntligen fredag?

Ja för många kanske , men jag jobbar i kväll, dag i morgon och kväll på söndag.

Ozzy har några dagar kvar av medicinen och det märks tydligt att han är bättre =) Han är vad vi brukar kalla han för "GammOzzy" så som han var innan den här skiten drog i gång. Han har en helt annan energi i kroppen och det syns till och med på hans blick.

Här sittande med nosen högt och med en sökande blick runt "vårat revir" är nog Ozzys favoritplats ute. Då har han liksom koll på läget =)






Hur i helve.. var det man gjorde nu då för att få i gång den här?????


Ha en trevlig fredag!

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Annica

Skönt att Ozzy mår bättre! Hahaha...jasså Peddan ska ta sej en skoter tur? Gör han rätt i tycker jag=)

Ha en trevlig jobb helg då=)) skönt att va ledig och i morrn ska jag på hundutställning...nanananana=) du blev väl inte avis??? ;)

KRAM=)

2009-03-27 @ 14:04:51
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: Anonym

GammOzzy...heja, heja du har takterna i dig ännu.

Hur gick det för Eddie...kom han på var start knappen är :))

Hmmm... själv är jag väldigt låg i dag.... Mr Migrän du vet :/

2009-03-29 @ 19:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0