Svaret....

Den här dagen har varit en kanondag. Bjuden på fika hos en hundkompis där det fanns tre söta kattungar. Finns det något som är så himla söt?
Ozzy visade knappt nå tvekan i trappen i dag. Men då har jag varit ledig och han har fått vaknat på i sin egen takt ;)
Tror faktiskt att han är mer stel när jag ska till jobbet för då blir det mera "snabba" ryck. Kanske matte måste kliva upp tidigare =)

Vill ni veta svaret från i går..........
Alla hade fel =)))))))))














Han ser sig själv på dvd ;)
För ca 4 år sedan hade vi en "liten" landseerträff hemma hos oss och vi filmade en del då.
Zelda, Signe med familjer sov över här. Atlas och Boman med familj åkte hit över dagen. Även grannen Wilma med familj kom över en vända. Sammanlagt 6 landseer.
Tittade på dvdn i helgen och Ozzy blev fullkomligt galen när han hörde och såg sig själv, fniss!
Med på filmen är även när vi några veckor efter den här träffen åkte ner till Vinslöv för att titta på Eddie och Älsa 6 veckor gammal. Jättekul att ta fram och titta på, jobbigaste är när jag hör min egen röst malande på äkta Ovanåkersmål. Det är då man funderar på att bli instrumental ;)

Kramisar!


Kommentarer
Postat av: Annica

NEJ tack bli INTE instrumental!!!!! MEN HJälp....tänkte du låta som en hel orkester då eller...ve o fasa=)))))

JA kanske dags att du kliver upp i tid så Ozzy hinner vakna på sej innan du släpar ut han;)

Jasså det var sej själv han såg=))))

Usch o fy...jag vet hur jag låter på den filmen=)))) ett antal(många) upprepningar om MEN GUUUUD SÅÅÅ SÖT=)))))

2009-03-25 @ 06:04:37
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: Carina

Gissar jag rätt om jag tror att det är endast hundarna som kan få dig att gå upptidigare än du behöver....jag är faktiskrt hundra på att det är så :)

Men....jag hade väl lite rätt iallafall det var hundar på Tv:n ;)

2009-03-26 @ 18:52:11
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0