Födelsedagar gånger flera

I dag kom Doris och Evelina hit för att fira fyra "födelsedagsbarn". Eftersom Evelina hade andra saker inbokat på eftermiddag så fick det göras kl 10.00 på förmiddagen. Vid den tiden är man inte sugen på tårtor så jag bjöd på lite frukost, Evelina hade dagsfärska ägg med sig.


Frukost för två ;)


Evelina och Doris var så snäll,  båda hundarna fick varsitt paket med ett tuggben.


Ozzy kämpar på med sitt paket, ni anar inte vad som var i ;)


Doris och Ozzy.


Mattes present.

I morgon åker vi till faludjursjukhus, Eddie ska träffa sjukgymnasten Ann Essner. Har jag tur så ska hon även ta sig en titt på Ozzy. Peppar peppar ta i trä så har han varit piggare i dag. Inte alls lika deppig.
Vi kommer även åka vidare till Smedjebacken och hälsa på.
Men det lär bli en till natt sömnlös, lär nog grubbla och vara nervös inför morgondagen. Jag gör som jag brukar, tänker det värsta så blir det förhoppningsvis lite bättre ;)
Tack Lena för att du jobbar min kväll i morgon! Mina jobbarkompisar är helt underbara. Men det lär nog dröja ett tag innan värmen kommer.......... Typ vecka 29 ;)

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Carina

Ja....tänk vilken skillnad det är att buó i Alfta ;))

Frukost på altan och vilken frukost sen ;0

härligt med sådana vänner.

Håller tummar och tassar för er i morgon

KRAM

2009-05-28 @ 23:08:06
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Lillan & Zelda

Håller tummar å tassar för att allt är bra på djursjukhuset och inga dystra besked kommer....

Ha, nu så skoj i Smedjebacken!!=)

2009-05-29 @ 16:06:20
URL: http://hem.bredband.net/b581626
Postat av: Therese & Atlas

Det var ingen dålig frukost du dukat upp, tänk att bo med dig =) Jag älskar nämligen frukost och lägtar till den när jag lägger mej på kvällen ;)

Hoppas det gick bra hos Ann och att hon hade possitiva saker att säga. Jag gör också alltid som du, ställer in sig på det värsta så blir det förhoppningsvis inte så illa....dock funkar det inte jämt :(

Trevlig helg i solen, själv ska jag läsa en dikt på ett dop...börjar få lite ont i magen, kommer va ca 60 pers där... hjälp!

Kram

2009-05-30 @ 08:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0