Söndag


Den här dagen var det avslutning av valpkursen. Med kanonväder, duktiga valpar och ägare avslutade vi dagen med att grilla korv ;)
Har varit roligt och intressant att ha kursen, lite nervös till en början eftersom detta var min första jag hade själv.
Hoppas de får många givande och roliga år tillsammans.

Nu på kvällen har vi varit på kråkberget med grabbarna.

Vilken härlig grönska det är nu, bakom träden i mitten skymtar man vårat hus. Underbart med naturen inpå knutarna =)


På en stor sten växer det "natt och dag" som vi kallar det.



Djurälskare som jag är, men spindlar har jag svårt för.

Ozzy har även fått en släng av duschen, den här gången drog vi vattenslangen genom fönstret och ut. Så härligt att slippa skura badrummet varenda gång ;)
Han måste gilla det för han kommer fram och ställer sig vid duschen. Säkert så minskar klådan.
Känner mig trött efter att varit ute hela dagen så jag somnar nog med boken i huvudet, tur det är en pocket ;)

Kramisar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysiga promenader ni har, kommer du på onsdag 18?

2009-05-24 @ 22:50:26
Postat av: Carina

Kan väl aldrig tro att du lagt dig redan....?

Naturen är det bästa vi har...även små spindlar är söta ;)

2009-05-24 @ 23:21:59
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Therese & Atlas

Fin fina bilder, det är otroligt vackert ute nu. Man bara går runt och myser när man är på promenad i skogen :) Jag älskar ju också djur MEN spindlar är inga djur för det har jag bestämt, möjligtvis odjur då ;) Dom är insekter och finns bara för att skrämmas och mat åt fåglarna...verkar dock som om fåglarna inte tar tllräckligt många...

Ha det så bra! Kram

2009-05-25 @ 07:49:40
Postat av: Annica

Ja ni bor verkligen fint!!

Men vad jag fnissade till NÄR jag såg spindeln...såg bara kotten först=))))...jaa jag måste skaffa brillor...så illa är det=)))

Kram!

2009-05-25 @ 10:25:59
Postat av: Lillan & Zelda

Åh, vad du är duktig som haft kurs! Jag är säääker på att du lärt ut mkt. vettigt! ...och förmodligen lite tok åxå;)

Kraaam

2009-05-25 @ 20:12:51
URL: http://hem.bredband.net/b581626

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0