Allt möjligt

Nån som undrar om det hänt något här sen sist........
Eddie har varit till Kats & Dogs (gå in på hennes blogg) för pälsvård, ca 4,5 timme jobbade hon med han och ni anar inte vilken ängel som mötte mig när jag kom dit. Han hade varit så snäll och stått hela tiden, min "lilla goa Peddan".
Hemma så sov han hela kvällen =)

Lovar att denna bild inte visar hela hans skönhet, han blev så himla fin.


Här sovs det, vet inte om jag själv skulle orka sitta hos frissan i 4,5 timme och framför allt inte att stå ;)


I lördags var vi instruktörer från Edsbyns brukshundklubb till Järvzoo på en föreläsning om varg och hund. De berättades om skillnaden/likheten, hur vargstammen ser ut i dag, hur är det med rangordningen finns den både hos inhängda vargar och de som lever i de fria och hur är den hos hunden? Ett annat hett ämne ledarskap, och mycket mer fick vi lyssna om. En intressant och lärorik dag hade vi.
 

Dessa ögon har nog skrämt människor i många år. Inte så konstigt att man förr i tiden tyckte de var "skråmtigt" i skogen =)





Tack och lov så var dessa uppstoppade =))))


I dag på jobbet kom en jobbarkompis och frågade om jag ville ha mjukisdjur till hundarna eller "niner" som jag kallar dom ;)
Självklart så ville jag det!

Rena rama julafton för Ozzy =)
Tack Yvonne för dessa "Niner".


Kommentarer
Postat av: Carina

Rena julafton för vovvarna ;))

2009-11-09 @ 20:23:06
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Annica

MEN vad glad jag blev att du fått fingrarna ur;)

Ja det där med vargarna lät intressant=)

Peddan ser sååå fin ut så...det är såna gånger man önskar att man kunde sätta på dom galonoverall så dom höll sej så fina ett bra tag=)))

Hahaha...kan tro att det vart julafton för Ozzy med så många nya "niner"

Nu är det bara drygt en månad kvar.. sen så;) KUL ska det bli!!

Kram!

2009-11-10 @ 04:58:36
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: Ruff

oj vad fin! mycket jobb de där. Jag ska tydligen in på trim och pälsvård i december nån gång, får se om de kan bli någon ordning på rufset! o mjukisdjur är toppen!

2009-11-11 @ 19:55:24
URL: http://livetmedruff.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0