Häng med till korvbacken...

När man som matte legat "knöven" i 2 dagar så märks det på grabbarna att det börjar bli tråkigt för dom. Men till deras stora glädje så finns korvbacken ;)


-Vi vet att man inte får tjuvkika men vad gör hon därborta???


Hurra! Korvbacken är mogen och det är dags för skörd =)


Nu gäller det att ligga i och få så många för sig själv.











-Till och med i träden har dom spridit sig.


-Får jag säga det själv så är jag en jäv.... bra korvletare ;)


-Vad tusan har dom gömt sig där inne.


-Nu är det slut på dom för den här gångern, iallafall dom som var mogna ;)


Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Therese & Atlas

korvlet är en bra aktivitet och hundarna älskar det ju =) Jag brukar också gömma godis lite här och där åt Atlas, mycket uppsakattat.

Hoppas allt är bra med er annars! Passar på att önska er en trevlig helg! Kram

2009-11-13 @ 19:31:01
Postat av: Annica

jag är i djup chock;) du har uppdaterat IGEN!!!!!!

Härligt med korvbacken=)))

Jag gjorde lika idag på gården...gömde korv och godis..men låste inte altan dörren när jag höll på...PANG lät det..Älsa öppnade dörren och kom utspringandes med Bollnäsa i släptåg=))))

2009-11-13 @ 22:15:57
Postat av: kats

ha ha ha...fasiken vilken bra korvbacke du har...

Sådana finns inte här på norr...

Jag måste genast ta och odla lite... Här växer det bara tråkiga matkulor ur gräset... och hur roligt är det på en skala när man kan odla korvbackar !



Nä genast ska vi fixa detta...



Ha en bra dag.

2009-11-14 @ 10:40:41
URL: http://kats.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahaha roliga ni busfrön !

2009-11-15 @ 00:22:21
Postat av: Sussi

Vi brukar också slänga ut korv eller godis för Doris att leta upp! Mycket praktiskt om man inte orkar engagera sig så mycket hihi

Dom klarar sig själv när dom letar sånt där gottit!!



Kramisar

2009-11-18 @ 21:24:42
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
Postat av: Lillan & Zelda

Hahahah, vad kul att få följa med er ut på korvplockning!=)

Intressant att ni har såna specialväxter där, hoppas det går att få en korvplanta och prova om de "går" i Värmnland:)

Kramis

2009-11-20 @ 21:17:55
URL: http://zelda.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0