Då fortsätter vi...



Packad och klar så åker vi!
Åker genom Romsdalen som är en så fin dalgång, sen blir första stoppet här....














När vi stannade till var vi så gott som själva, men efter några minuter kom det 4 st turistbussar med bland annat tyskar och italienare. En del av de var mer intresserad av Eddie än forsen och han blev både filmad och fotad.
När de flesta hade tyska som tillval i skolan hade jag teknik, vilket jag ångrade den här dagen ;) Men med små försök till de frågor jag fick så redde vi iallafall ut på engelska att Eddie inte är en St Bernhard utan en landseer, sen kan man ju bara hoppas att jag sa något begripligt, fniss ;)
Nu stod vi vid frågan.........Skulle vi våga ta ut Eddie ur bilen igen, Fniss ;)


Färden fortsätter........


Här är trollväggen som blev sista stoppet innan trollstigen, men den tar vi i morgon ;)

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Carina

Känner mig verkligen som att jag är i Norge igen...fjordarna och de höga bergen, sååå vackert.

2010-08-03 @ 09:17:46
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Lillan, Zelda och Ninja

Hihi, jasså det blir en liten Norge-serie? Väntar med spänning på fortsättningen ;)

2010-08-03 @ 10:47:36
URL: http://vattenhunden.wordpress.com
Postat av: Therese & Atlas

Vad trevlig ni verkar ha haft det i Norge! Vet inte hur många gånger jag hörde föräldrar förklara för sina barn att Atlas var en Båtsman hund, när vi var i Furuvik igår. Synd att de lär sina barn fel tycker jag och får jag tillfälle så brukar jag påpeka att det inte finns svart/vita Sankt bernhards :)

Jätte fina bilder har du tagit också!! Kram

2010-08-03 @ 18:19:04
URL: http://atlas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0