Hundbilder....

Lite bilder från våldgästningen ;)


Ozzys syrra Zelda, helt otroligt att man kan ha lika blick. Syns så väl att de är kullsyskon.


Gandalf som är av rasen Maine Coon. Kan ni tänka er en 10 kg katt. Så underbar!
Vaknade på morgonen av en väldigt pratglad Gandalf ;)




Fick ju även "gosa" med valpen Ninja. Visst är hon söt.




En Ninja attack =)


-Det var han som gjorde det, jag är helt oskyldig.




-Du är min bästis!


Annars så är jag på slutet av min semester och tisdagen närmar sig..... Men först ska jag göra annat skoj ;)

Eddie och jag började en sökkurs i går. Blev som jag hade de tänkt mig faktiskt, har mycket att jobba med men istället för att stressa och ge upp så ser jag de som en utmaning. Hur som helst så lär jag mig mycket av han. Vet att han vill så gärna men förstår nog inte alla gånger vad jag menar.


Hade släktträff i lördags och tusan vad "fölk". Det här är vi kusiner, fattas ändå 8 st.

Hade kameran med mig på promenaden med Ki och Frostie i går, men knappt några bilder. Gör ett nytt försök på söndag ;)
Ja det här blev en salig blandning, men bättre än ingenting, nu ska jag ut och träna lite markeringar med Eddie ;)

Kramisar!


Kommentarer
Postat av: lena med flock

Hi hi hi.. japp nu är det över snart.Tänk va fort tiden går=))

2010-08-20 @ 06:29:48
Postat av: Sussi

10 kilo Gandalf och en riktig ninja.. Inte illa ;)

Vilka fina bilder du fått till. Väldigt talande..



Oj vilken stor släkt du har. Vi är inte riktigt så många i våran. Kul med sökkurs :)



Kramisar

2010-08-20 @ 09:41:04
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
Postat av: Therese & Atlas

Hej! Fina bilder på hundarna, ninjaattacken såg härlig ut :)

Hoppas det går bra i fortsättningen på sökkursen, det verkar skoj! Kram

2010-08-20 @ 10:10:05
URL: http://atlas.blogg.se/
Postat av: Annica

Hahahaaaa vilka härliga bilder, ja jag har också hört Gandalf "prata" TIDIGT på morgonen;)

2010-08-21 @ 07:04:28
Postat av: Sussi

Sv. Det var riktigt skönt inne igår. För första gången på hela sommaren kunde jag sitta och mysa under en fleecepläd till kvällsfilmen :)



Ha en fin lördag



KRamisar

2010-08-21 @ 10:24:09
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
Postat av: Värmlandsdogs

Men HUR har jag kunnat missa detta inlägg???

Helt kanon blev ju bilden på Ninjas attack!=))))))

Störtsköna bilder har du fått till=)

Kramar!

2010-10-12 @ 23:16:49
URL: http://vattenhunden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0