Norge

Här har det hänt mycket sen sist man var här ;)

Efter mycket päls funderande och velande beslöt jag mig till sist att prova klippa ner en del av Ozzys päls där SA härjar på, den "friska" pälsen fick sitta kvar. Så jag bokade tid hos Kats och tusan vad bra han blev. Nu kan jag spraya och det verkligen kommer ner i hårsäckarna. Tack för hjälpen Kats!
Här lite bilder.



Har ni sett vilken fin "övergång", hoppas detta kommer göra att han får mera päls till vintern.

Ja så var det Norge resan. Med snälla föräldrar som tog hand om katterna och Ozzy så kunde vi andra åka på en semestertripp.
Mycket packning skulle med eftersom vi skulle bo i stugor och vid superkris i tält dvs aldrig =) Tältsemester är inget för mig, dessutom dela bädd med en myskoxe skulle kunna sluta hur som helst ;)
Färden började uppåt i Sverige mot Funäsdalen och sen över till Norge.


Här en skymt av Röros.

Vi stannade till vid Dombås och övernattade i stuga där. Gick även runt lite där och då en ortsbo frågade med ett leende om vi var ut och gick med en moskus måste man ju fundera ett tag då vi till sist kom på vad han menade =))))

-Vad tusan ser dom för likhet mellan oss????? Hmmmm... matte säger hornen????????


-Nä har nog mer samhörighet med dom här två =)


-Ja det här var ju inget mot för vad jag fick vara med om de andra dagarna, men man kan ju inte köra allt på en gång och klockan säger att bädden väntar. Vem vet matte kanske uppdaterar snart igen.

Kramisar!


Kommentarer
Postat av: Annica

TACK för bilderna på mailen..om än en månad för sent;) men bättre sent än aldrig=)))

Är allt bra avis att vi inte kunde följa med på er resa...men nästa år kanske=)))) hahahaaa jaa men han är nog lite lik en myskoxe..Ulf alltså=))))))

nu väntar jag på meeeer uppdatering...snarast=))

kram=)

2010-08-02 @ 08:23:18
URL: http://leonland.bloggplatsen.se/
Postat av: Lillan, Zelda & Ninja

Hahahaha, jorå lite lik är han allt ;)

Jaha? inte fler bilder än så? Ni som hade massor av vackra foton, kom igen nu! in med fler fina bilder=)

2010-08-02 @ 11:11:57
URL: http://vattenhunden.wordpress.com
Postat av: Kicki

Blev det nån bra filmning???

2010-08-02 @ 20:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0