Bismo

Har varit till brorsan och hans familj i Upplands Väsby, därför lite dålig uppdatering. Träffade även syrrans och hennes familj som kom över en sväng i går. Eftersom syrran shoppat dåligt i sommar så ställde jag upp och hjälpte henne med det. Hur det gick förstår ni nog ;)Vi blev till och med utslängda från kapp ahl för de stängde. Med mig hem i dag fick jag brorsan och syrrans barn ;) 

Åter till Norge resan, här har vi landat i Bismo. En liten stuga men prisvärd ;)






Kunde inte låta bli att fota Herr Gårman, mycket roligare än våra =)




Här hade jag tänkt att Eddie och jag skulle bara bada tassarna och fötterna, men han tyckte något annat ;)




I morgon kommer vi åka igenom de som absolut var det vackraste på hela resan.
Nu måste jag ägna mig åt mina syskonbarn, vi spelar wii ;)

Kramisar!


Kommentarer
Postat av: Therese & Atlas

Hej! Det var bara bra med Boman & Co. Han har ju så härlig tjock och fin päls, Atlas ser ut som en nakenhund jämnfört med honom ;)

Kram

2010-08-09 @ 08:27:36
URL: http://atlas.blogg.se/
Postat av: Sussi

hahaha han är som Doris. Finns det vatten så är det inte bara doppa tassarna som gäller inte.. ;)



Kul att få lite sällskap av syskonbarnen. Wii är superkul :)

Perfekt tidsfördriv..



Kramisar

2010-08-09 @ 10:19:44
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0