Eddie

Ozzy blev hämtad av "mormor" och Bengt för att få följa med på utflykt vilket han älskar nog mest i världen, förutom sin matte förstås =))))) ;)

Jag Eddie fick äran att tillbringa dagen med husse och matte själv!
Häng med vettja!


Började med en skogspromenad, som ni ser hade jag glömt solglasögonen hemma ;)


Go "Peddan" =) säger matte ;)


Många pölar fick jag höra ordet nej till, men inte den här. Antar de var för den såg någorlunda fräsch ut, men har man vattenhundar får man skylla sig själv tycker jag =)



Efter promenad är det stretching som gäller, viktigt för oss alla hundar och framför allt på oss som har spondylosryggar. Händer att matte fuskar, men de brukar hon surt få ångra.





Törstig blir man, 100% vatten.


Jaha då har man bytt om till "Raggar Eddie".



De tvåbenta åt glass, men jag tyckte det smakade bättre med en korv.


Då var man hemma igen och så nöjd med dagen =)

Kramisar!


Kommentarer
Postat av: En av Lenorna :-)

Vilken toppen du har haft idag,i mitt nästa liv ska jag bli hund och bo i din familj :-)

2011-04-25 @ 22:13:25
Postat av: Rådom

Har missat detta inlägg! Kul att det kommer nåt då och då ;)

Håller med dig angående att man får skylla sig själv när man har vattenhund. Att alltid neka dem en av deras mest älskade aktiviteter är elakt. Men det är inte alltid så kul med en sån hund;)

Kramis!

2011-04-27 @ 21:49:54
URL: http://vattenhunden.wordpress.com
Postat av: Annica

MEEEN GUD!!!!!! Har du uppdaterat?????=))))

Hahahaaaaa......om jag så hade megafon och skrek kuckelikuuuu skulle inte mina lyssna....så vill jag inte att dom ska snuska i snuskpölar så blir det en annan väg eller koppel på=))))))

Kul att följa Peddan en dag, den var han nog riktigt nöjd med=)

kram och hälsa Ozzy att man måste äta!!!!

2011-04-28 @ 14:07:45
URL: http://leonland.bloggplatsen.se
Postat av: Therese

Vilken härlig dag ni verkar ha haft! Eddie ser ut att njuta :-)

Nu har det gått en månad sen Atlas lämnade oss och det känns inte bättre. Jag orkar inte vara ett vrak längre så jag går helt enkelt runt och låtsas att det inte har hänt, jag orkar inte förstå.

Jag är livrädd att jag ska behöva leva i resten av mitt liv och känna som jag gör nu. Det gör ont hela tiden och det känns som om en del av mej gått sönder. Jag känner mej inte hel och jag tror inte jag blir det igen....

Kram

2011-05-02 @ 08:19:51
URL: http://atlas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0