Eddie i spåret!

Tjaba tjena! Eddie här igen ;)
Ja vad har en sån grabb som jag gjort i dag då? Jo tidigare i dag fick jag följa med matte, Yvonne och Kenzo till skogen. Det var dags för mitt första spår för i år!


Medans jag och Kenzo fick sitta i bilen och vänta på att spåren skulle ligga stoppade andra i sig. Smörkransarna ska ha varit riktigt goda hörde jag.


Sen på med selen som satt som en stringtrosa, inte många millimeter att spela på där inte ;)


Knäpp på spårnosen för nu dra vi.


Se där ja, här låg Herr Spinke.


Mot nästa grej!
Matte han inte fota alla leksakerna jag hitta, kan hända att jag chocka henne lite i dag ;)


Japp där satt den, en bit fläskpannkaka låg och tryckte som slut.
Fick höra av matte att jag jobbat på riktigt bra i dag. Om jag får säga det själv så var det nog det bästa resultat jag gjort nån gång ;)

Slick och naffs i örat kramisar Eddie!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Duuuktig Eddie! men vad var det för egosar du var med som inte gav dig smaskigt fika i bilen?? :O

Tur du hittade en bit pannkaka i spåret ;)

2011-05-15 @ 19:55:46
URL: http://vattenhunden.wordpress.com
Postat av: Älsa o Ästher

Meeen åå vi trodde det var fikat du skulle spåra i skogen;) men tur att du hittade herr spink o dom andra iaf och framför ALLT att du hittade fläskpannkakan....men du....köp en ny sele, du kan ju inte ha en string på dej;) du klär liksom inte i en sån:-)

ha en bra dag...puss på nosarna till er båda voffs

2011-05-16 @ 08:12:37
URL: http://leonland.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0