Grattis Ozzy på 8 årsdagen!

Helt otroligt att mattes lillkille fyller 8 år, vart har åren tagit vägen????
Här följer bilder på "lillkråkan".

Här är han inte många veckor och hans matte storlängtas för att få hämta hem han.


Hur söt får man och kan man vara?????







Många såna här bilder hittade jag, vad vi har myst genom åren ;)




Även stora hundar har varit små och "gåochbärvänliga" ;)


Den här bilden vet jag att jag gillade, här är han 8 månader.


Både Ozzy och min första utställning i Ljusdal.



Oj, vad har jag ställt till med ;)


Hemma hos syrran. När jag sen hemma laddat ur kameran såg jag att det låg en leksaksgevär bakom ;)


Ja den svansen är ett minne blott........ men bevis finns att det funnits en ;)


Ja och tänk att jag bott i husvagn på camping med hundarna, men det är också ett minne blott =))))



I denna miljö trivs Ozzy som bäst.



Återigen grattis min gokille och hoppas vi har många fina år framför oss tillsammans!
Tårtan och paketen kommer i morgon då det väntas kalas ;) =)

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Annica

Jaa må han leva uti hundrade åååår=)

å vilka fina bilder!!! Den med geväret bakom var ju toppen alltså:))))

Ge han en stor kram från mej:-)

2011-05-20 @ 07:16:41
URL: http://leonland.bloggplatsen.se
Postat av: Lilla, Zelda och Ninja

Grattis Ozzy på dagen!=)

Fattar inte heller var åren tog vägen!? :O Men vi har haft många fina stunder med våra underbara vovvar och hoppas vi får många fina år än tillsammans med dem.

Många fina bilder på snygg-Ozzy!=)

2011-05-20 @ 20:48:52
URL: http://vattenhunden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0