Kalsafirande gånger 6 ;)

Förut har jag och Evelina haft som tradition att alltid träffas när vi och fyrbeningarna fyller år. En bra anledning till att det blir av att träffas......Nu har det blivit så att vi slöat till oss lite så i år slog vi till med alla "kalasen". Kanske vi kan kan göra ett nytt försök nästa år och hitta tillbaka till traditionen ;)

Hundarna och jag drog i väg till Öratjärn där det väntades paket och god mat.
Här kommer ett helt gäng med paketöppningsbilder =)














Tårta ska visst ätas på två ben =)




Även jag och Evelina åt gott.


Gamlingarna Doris och Ozzy tog en siesta.



Goa glada Jason =)


Tänk att dessa båda är hundar, så olika men ändå inte ;)


Dessa godingar ska snart få komma ut för första gången.


En helt underbar dag med god mat, fika och dryck!


Hemma igen och jag tänkte ta en premiär i hängmattan, Signe, Ozzy och Eddie tänkte också detsamma =)

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Annica,Älsa o Ästher

hihi ja det är väl för att ni gamlat till er som ni glömmer bort att fira födelsedagar;)

Ni verkar ha haft en bra dag med paket och gott att äta för både två o fyrbenta :)

Blev besviken för jag ville ha sett er allihop där i hängmattan;)

kram :)

2011-05-10 @ 13:56:58
URL: http://leonland.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

Gulliga ni ;)

2011-05-13 @ 22:42:12
Postat av: Anna

Gulliga ni ;)

2011-05-13 @ 22:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0