Min goa Eddie

Den här dagen börjades med att åka till Kats för Eddie där hon hjälpte han av med vinterkappan och tvättade upp sommarkostymen samt putsa av den lite. I gengäld brukar Eddie tvätta tillbaka på sitt vis ;)

När jag varit på promenader med han så har jag tyckt mig se en viss trötthet i hans rörelsemönster men tänkt att jag säkert bara inbillat mig, man blir lite knasig och studerar det mesta. Men han hade inte orkat stå på tre ben mot slutet av sin "spabehandling"  när det blev dags för tassarna utan visat att det var jobbigt. Han brukar aldrig göra så. Så det blir till att ringa veterinär och säkert får han äta en kur norocarp.
Tack Kats för du gör han så otroligt fin!


Han är som en ängel när man hämtar han.


Man får aldrig nog av han ;) Bilderna visar inte lika bra som verkligheten, han är så otroligt vit i pälsen.


Senare under dagen drog Evelina och jag till skogs med Jason, Doris och Ozzy för att lägga spår.


Medans spåren "låg till sig" så passade vi på att fika kladdkaka. Tack Evelina!


Jasons premiärspår blev ett med korv. Han var så duktig!


Tror hans matte blev glatt överraskad ;)



Ozzy spårade bra, bara hans matte som inte fattar att spåret kanske flyttades lite i detta blåsväder ;)


Här sitter spårgänget för dagen. Ozzy, Doris och Jason.

Kramisar!


Kommentarer
Postat av: Annica

Kan nästan känna doften av peddan genom datorn;) såå fin han blev....idag tycker jag ni tar en spa vända i skogen=))))

Trist men tur att det finns medicin att ta till om det behövs, för ont ska dom då inte ha i onödan!

Hihi vad kul det såg ut när stor och dom små åkte bil tillsammans:-)

ha en bra dag kram!!

2011-05-25 @ 06:34:51
URL: http://leonland.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0