Den som väntar på något gott........


....väntar alltid för länge tycker Eddie ;)
Nu är allt vad som gäller jul över för denna gång. Evelina och jag har haft våran traditionella julfirande i dag plus lite kalas ;)
Något som vi hållt i gång med sen skoltiden tror jag, fniss!

-Då satt man här igen med det fåna leendet igen, hm......Detta är inte kul matte!

   


Paket delades det ut såklart och jag tror jag inte behöver tala om vem som är vems ;)

Gårdagen bjöd på en härlig skogspromenad i 2 timmar. Så härligt men tyvär en kamera mindre med på färden :(
Ozzy mår toppen just nu, på en promenad för nån vecka sedan fick jag frågan om han är en unghund =) Sånt blir man lika glad av som att själv få visa legg. på "bolaget" ;) Han är ju liten i kroppen vilket jag tror är hans räddning. "Sebakösen" hålls fortfarande i någorlunda schack med dusch 1 ggr/veckan och återfuktning med spray.
Som ni förstår så njuter jag av detta och är tacksam så länge det får vara så!

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Men vad kul med ett inlägg! Skönt att läsa att Ozzy mår förhållandevis bra. De börjar ju bli till åren nu o-kullarna och jag får panik vid tanken på att Zelda ska lämna mig.

Kram och håller tummar för ett låååångt liv för våra syskon=)

2012-01-16 @ 19:37:29
URL: http://vattenhunden.wordpress.com
Postat av: Annica

men hahahahaaaa vilket snyggt flin Eddie=)))

Men du det där om leg på bolaget är det ju INGEN INGEN som tror på ;) vore ju kul OM du har nåt vittne med dej...eller kanske man ska säga målsman? hahahahahaahahaaaa............

kram!!!

2012-01-17 @ 07:05:09
URL: http://leonland.bloggplatsen.se
Postat av: Annica

har absolut INGEN aning om vem du vill se i sulkyn;)

2012-01-18 @ 06:25:10
Postat av: Margit

Hej Carina

Va´kuuuuuul. Nu ska jag fort som attan lägga in dig på min sida, så jag kommer åt dig snabbt.

Nu ser jag framåt att få läsa din blogg.

Kram påre

2012-01-19 @ 10:36:10
URL: http://www.mittilandetsoleisia.n.nu
Postat av: Lillan

Meeeen, om du ska börja blogga oftare så tycker jag det är dags för ett inlägg nu ;)

Kram!

2012-01-26 @ 19:41:10
URL: http://vattenhunden.wordpress.com
Postat av: Annica

håller med Lillan...blogga nu då slöfock:P

eller har latmasken krypit i dej på riktigt;)

2012-01-29 @ 19:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0