Nyårsdagen...

Första dagen på året och sista av min semester för den här gången.
Bjuder på lite hundbilder.


Traditionella hundtårtan när man fyller år =)




Men man måste ju dela med sig till de som är bjudna på kalaset.


Nyårsafton är något som man fasar för när man har hundar som blivit skotträdda. Måste ändå säga att vi klarade oss rätt bra, klart berörd var dom men långt ifrån hur det var sista april.
Från att inte bry sig ett dugg till att vara superstressad kan gå fort, jag lovar. Ozzy brydde sig inte alls förr om åren och Eddie var lite orolig, men när han såg att Ozzy inte brydde sig så brukade han bara gå och lägga sig.
Så var rädd om djuren. Många som får lida när vi kör på med våra fyrverkerier.



Till sist kommer här fyra anledningar till att inte behöva bädda sängen =)

God fortsättning på nya året önskar jag er alla!

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Annica

!!!!!!!!!!!! Djupt chockad=) uppdaterat IGEN=) bra fortsätt så=)))

Hahahahaaa vilken underbar anledning att slippa bädda;)

Meen vad goa dom är när dom "hjälps" åt när det smäller...jaa BORT med smällarna=(

hahaaa tror nog Sigge har några "tyson" skador och blitt liite senil=)

kram....jag hör av mej i morrn efter vet besöket!!

2012-01-01 @ 18:23:38
URL: http://leonland.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0